Home   News   Forums   Log in    Get personal advice    My area     Help    
|
Go to:
Alla forum
  Fråga-experten-området
  Gratis rådgivning via internet om psykologiska problem och relationsproblem
  saroten
MER INFO

KATEGORIER

KOM2002 (question)  saroten

Thread Messages in thread:

reply Re: saroten , Gunborg Palme - Leg psykolog - Leg psykoterapeut - Telefon 08-664 60 92 , 23 Oct 2006 11:59
question saroten , ****** , 20 Oct 2006 16:37
 84512. To top of pageTop   Next message down
saroten
From: ******
Date: Fri, 20 Oct 2006 16:37:53 +0200
Language: Swedish

 


Reply to this message

Reply to all  

question
Funderar på att börja med Saroten igen,gjort uppehåll några månader men känner mig deprimerad igen.
Har talat med husläkare och det är ok.
Men vad som gör att jag tvekar är svettningarna!
Jag är 55år,åter Indivina !/d + sömnmedicin sen många år.
Har en svår ångestproblematik haft ett missbruk bakom mig,men varit nykter o drogfri i 13 år o rökfri sen 6år.Gått i terapi men inte nu.
Har en svårt sjuk mamma som tär och kämpar med värdelöshetskänslor varje dag,
Tänkt jag kan ta över vintern men svettningarna gör att jag tvekar,kan man minska det på nåt sätt.
Prövat Sertralin men slutade med dom efter 3 mån.
Tänkt mig låg dos typ 30mg.
Vänligen B
 84665. To top of pageTop Previous message Previous message  
Re: saroten (Reply to: 84512 from ****** )
From: Gunborg Palme - Leg psykolog - Leg psykoterapeut - Telefon 08-664 60 92
Date: Mon, 23 Oct 2006 11:59:54 +0200
Language: Swedish

 


Reply to this message

Reply to all  

reply
Diskutera vilken medicin som är lämpligast för dig med en psykiater. Det finns medicin mot ångest och depression som inte ger svettningar som biverkan.



You are not logged in
Today's date: Wed, 13 Dec 2017 18:02:12 +0100
KOM 2002