Psikolojik sorunları için ücretsiz tıbbi yardım
Ruh sağlığı, psikoloji, karakter bozuklukları, ilişkiler, anksiyete, depresyon, duygusal taciz, madde bağımlılığı, cinsel istismar, ruhsal hastalıklar, ve başka çeşitli hastalıklar hakında ücretsiz tıbbi yardım var burda.
Giriş Arama Kategori Forum Kişisel tavsiye alın Yeni Giriş/Çıkiş Üye Giriş

Psikolojik sorunları için ücretsiz tıbbi yardım

 Mutlu insanların resimleri
Psikoloji ile ilgili sorulara binlerce cevaplar bulabilıyorsunuz burda , ruh sağlığı, ilişki ve birlikte yaşamak, yaşamın sorunları ve konuları, bu cevaplar uzman bir ekip tarafından yazılmistır AB Komisyonu tarafından belirlenmistir.

Araştırma Web4Health
Arama terimlerinizi buraya yazınız :
 Kategori
DEHB Fobi Meslekte
Anoreksi Ruh hali İliskiler
Çocuk bakımı Sağlıklı yaşa Sex
Tedavi Hayat Stres
Bağlı ilaçlar Karakter Uyku sorunları
Bulimia Psikofarmakoloji Anksiyete, panik, OKB
Depresyon Psikoterapi Obezite
Tüm menüler Tüm cevaplar Başka Linkler......

RECENT DISCUSSIONS
11 Jun 14:09
Feeling so much lazy, tired and sleepy
17 Jul 06:22
Re: Feeling so much lazy, tired and sleepy
17 Jul 06:25
Stress
07 Aug 14:12
Trying to get to dleep
HON değerlendirir ve Tıbbi Websitelerinin kalitesini denetler. Bu sağdaki sembol Web4Healtin kabul ettiğini gösteriyor. Biz HON Kodu ilkelerine uymayı taahhüt ederiz. Verifiera här.
Dil
German flag
Deutsch
English flag
English
Greek flag
Farsi
Greek flag
Greek
Italian flag
Italiano
Polish flag
Polski
Finnish flag
Suomi
Turkish flag
Turkçe
Swedish flag
Svenska
Uyarı: Bu belgeler bilgi amaçlıdır. Bu malzemeler hiçbir şekilde kalifiyeli bir psikiyatrist ya da psikoterapist tarafından profesyonel tıbbi bakım ya da dikkat değiştirmek amacıyla bulunmaktadır. Bu sitedeki belgeler teşhis veya tedavi için bir temel olarak kullanılmamalıdır ve yasaktır. Eğer yanlış bir şey bulursanız lütfen bize yazınız.
Start Arama Kategori Forum Cevap Yeni Giriş/Çikiş Üye Giriş

Site haritası | Hakkımızda | Bize ulaşın | Tıp uzmanları | Topluluklar | Bize katılın | Dış değerlendirmeden | Gizlilik | Kurallar

Copyright Web4Health 2003-2012 Stockholm (Sweden), Lüneburg (Germany), Ioannina (Greece), Goes (Netherlands), Rimini (Italy)

Web4Healthın amacı, ruh sağlığı, psikoloji, karakter bozuklukları, ilişkiler, anksiyete, depresyon, duygusal taciz, madde bağımlılığı, cinsel istismar, ruhsal hastalıklar, ve baska çeşitli ücretsiz tıbbi yardım sağlamak icındir. .

Aşağıdaki metin bir örnektir. 30 dakikadan sonra değişir .


Withdrawal Symptoms when Stopping using Escitalopram (Lexapro, Cipralex):

Written by: Jacob Palme, Professor, Stockholm university

First version: 22 Jul 2008. Latest revision: 29 Jul 2008.

Question:

 What are the withdrawal symptoms when stopping using Escitalopram (Lexapro, Cipralex), and how can they be avoided?

Answer:

It is best to talk to your doctor before stopping to use anti-depressant medicines. Problems when stopping using Escitalogram (LexaPro, Cipralex) according to the manufacturer, have included:

  • depressive feelings
  • irritability
  • agitation
  • dizziness
  • sensory disturbances (e.g. electric shock sensations)
  • anxiety
  • confusion
  • headache
  • lethargy
  • emotional lability
  • insomnia
  • hypomania

Reduding the dose gradually, such as with a certain percentage each week, will reduce the risk of side effects. Discuss such a reduction plan with your doctor before acting on it. You can buy tools at the pharmacy, which will cut tablets into parts to reduce dosage. Some medicines can also be bought in different sizes.

More information

Sources, references

 

Non-Google Advertisements: