Home   News   Forums   Log in    Get personal advice    My area     Help    
|
Go to:
Alla forum
  Fråga-experten-området
  Gratis rådgivning via internet om psykologiska problem och relationsproblem
  illamående
MER INFO

KATEGORIER

KOM2002 (plain)  illamående

Thread Messages in thread:

reply Re: illamående , Gunborg Palme - Leg psykolog - Leg psykoterapeut - Telefon 08-664 60 92 , 08 Feb 2005 16:23
plain illamående , ****** , 08 Feb 2005 12:01
 40765. To top of pageTop   Next message down
illamående
From: ******
Date: Tue, 8 Feb 2005 12:01:57 +0100
Language: Swedish

 


Reply to this message

Reply to all  

plain
jag har under en länger tid fått problem med illamående som jag nu börjar få problem att hantera. jag mår jätte illa och detta försvinner då jag äter. medan jag äter känner jag ingenting men när jag slutar kommer illamåendet tillbaka och är oftast värre än innan. detta har jag koplat ihop med att jag slutat med exefor då utsättningsbesvären var av detta slag, men jag slutade helt med denna medicin för 2 veckor sedan. innan dess tog jag 37,5 mg under några veckor. illamåendet pga efexor försvann när jag åt och kom inte tillbaka direkt efteråt. vad kan jag göra? hur är det lämpligt att jag förhåller mig till mat? jag har samtalskontakt och jag har nämt problemet för henne.
 40776. To top of pageTop Previous message Previous message  
Re: illamående (Reply to: 40765 from ****** )
From: Gunborg Palme - Leg psykolog - Leg psykoterapeut - Telefon 08-664 60 92
Date: Tue, 8 Feb 2005 16:23:33 +0100
Language: Swedish

 


Reply to this message

Reply to all  

reply

Diskutera biverkningar till följd av medicinering med den läkare som har skrivit ut medicinen åt dig. Då kan ni tillsammans komma fram till bästa möjliga lösning.




You are not logged in
Today's date: Tue, 21 May 2019 23:09:46 +0200
KOM 2002